15. dubna 2008

pathetic

jak řekla jednou bitter, všechny věty začínající proč jsou zlo. jenomže! jak si mam vysvětlit, že to přišlo tak pozdě?! to, co sem měla cejtim před 2 měsícama, cejtim teď a to není dobře. jako ono je v pořádku, kdyby to přišlo hned po tom. ale když to má odmlku 2 měsíce, tak to každopádně není dobře. ne? ne! a to mi jako někdo vysvětlete!

nechci si připustit, že sem to páchala s vědomím, že to, co sem dělala, jsem dělala zcela dobrovolně a v důsledku to znamená, že jsem to neměla dělat vůbec. protože to nebylo tak, že nevim, co dělam. nicméně by bylo přinejmenšim příjemný, kdybych se mohla vymluvit na nějaký delirium nebo zatemnění mysli. možná chabá výmluva, ale lepší chabá než žádná(někdy). to sem prostě nebyla já! prosím řekněte, že ne! a po tomhle všem, že sem to přešla zkonstatováním jedný umačkaný věty, že to byl ztracenej 3/4rok rozkoše.. ale proč to čekalo 64 posranejch dní? a už sme u toho! otázky proč.. ne končim, protože na to stejně nikdy nepřijdu. ani já, ani vy.

1 komentář:

Džína řekl(a)...

Někdy je lepší vysvětlení (a příčiny) nehledat...