27. dubna 2008

VELKÁ JIM BEAM PÁRTY

To bylo včera zase v práci veselo.

Přijeli krupiéři z Prahy, hostesky z Prahy, DJové z Prahy. A kromě jednoho člověka to byl samej krypl, což by možná smích byl, ale von fakt nebyl, fakt ne. Mysleli si, že mají nealko na účet podniku. Když chodily hostesky, v jedný ruce tác a v druhý cigáro. Koukala sem, jak tele do vrat. Ale ta blondýna s prodlouženejma vlasama, nechutnym obočim a divnou postavou tomu všemu nasadila korunu. Přišla za mnou na bar a povídá: "Beruško , prosim tě, kde se dá tady v tom zapadákově najíst?" To jsem fakt myslela že jí jednu střihnu. Kráva!

Ale hudba byla (občas) skvělá. Právě jen tehdy, kdy hrál ten jedinej v pohodě člověk. Independent mikina<3 a mixoval jako bůh.

Panák Jim Beam s kolou za 60, což je dost na to, že je to takovej hnus. Teda on to není hnus, musí se prostě jenom umět správně namíchat, resp. ve správnym poměru. No nic.

Bylo to dost slabý. Jenže tady má někdo skvělý marketingový strategie, když tohle naplánuje na sobotu, kdy se koná v amfíku majáles. Což když jsme u toho, mi taky parádně sere, že sem tam nebyla. Už druhej rok to nevyšlo. Sakra, sakra, sakra!:(

Ale mam placku, original CD, samolepky a plechovku. A to se vyplatí.

5 komentářů:

Mamba řekl(a)...

Placka, juchů!

Hele, já už na Majalésu nebyla druhej rok a nějak mě to nesere, smích :o) Vlastně tam ani nehrálo nic, co bych chtěla vidět :o)

Bžé, víš, že hodně používáš kondicionál? :o)

Jó a můžu Ti říkat "Beruško", Beruško?

BTW dneska tady máš pěkně debilní ověřovací slova, nemůžu se nikdy trefit hned, smích.

myška řekl(a)...

Placka je súpr!:)

No chtěla sem na zvířata, udg a fixu.. ostatní mi bylo nějak šumák..

když to nebude to její "beruško", ale tvoje "beruško", tak klidně.. sice tyhlety úžasný oslovení přímo nenávidim, ale ty můžeš všechno:))

Nevim o tom, že ho používám, protože vůbec nevim co to je:D :D

Za ověřovací slova nemůžu, tohle mi nepřišiješ :D Mam zrovna wyxftfi LOL

kaača řekl(a)...

já ci taky plackuuu, juuu :)

Džína řekl(a)...

Jim Bím s kolou u mě ani v dobrým poměru neobstojí. Nesnáším když někdo dělá z něčeho buranov největší! Stickerky a placky jaaaj! :-)

myška řekl(a)...

Ani kdybych ti ho nabídla jáááááááááááááááááááááááá? SMÍCH!

(věděla sem, že mi je budeš závidět..:)