29. dubna 2008

Yes, sun will not set for me.

Zmatený a zamotaný. Nevim, co si myslet ani co dělat. Ale to vlastně tak nějak pořád. Jsem ráda, že se mam líp než L., což mě tak nějak uklidňuje, ale ne zas tak moc.

pořád tu není. tam mu psát nechci. nechci mu vůbec psát. chci s nim mluvit. chci. ale to trochu nestačí, žejo..

Všechno je jiný. Zvláštnější pořád víc a po mě se pořád vyžaduje, abych na ty změny přistupovala a držela hubu. Což o to, klidně na ně přistupuju. Jelikož mi nezbývá nic jinýho. Ale co to se mnou pak dělá, to už je jiná kapitola. O kterou nestojíte ani vy, ani já.


"Vzal si pláštěnku..? Nebo deštník..?"
"Ne."
"Tak to sme v prdeli.."
"Jo, kámo, to sme v prdeli! Zmoknem."

5 komentářů:

kaača řekl(a)...

hech, o těch změnách.. mam bejt rozumná, ale já to asi neumim, dycky za čas bouchnu a s rozuností je konec.. a sem pak za špatnou, co na tom, že sem se předtim jak dlouho snažila a ovládala?!
fňuk :(

Mamba řekl(a)...

Já teda hubu držet taky nedovedu :o)

Mamba řekl(a)...

Takže se toho neboj...

Džína řekl(a)...

Já hubu držet taky nedovedu, když se to ode mne žádá, a když se to ode mne nežádá tak mlčím a mlžím. Buďme svině! To se od nás žádá, ne?

Mamba řekl(a)...

Ba přímo požaduje!