10. května 2008

kdybych žila ve snu, určitě bych nenarazila hlavou do futer. realita forever!

Už mě přestalo bavit, jak mě každej odepisuje. Chodťe si na pivo, do kina, na procházku, do bazénu, na výlet, na pařbu s někym LEPŠÍM než jsem já. Tovížejo!

Jsem tak neskutečně nešťastná, že je mi to vlastně jedno. Nikdy jsem nebyla, nejsem a nikdy nebudu taková, že se někomu vnucuju, a že tenhle pocit mam poslední dobou u svých "přátel" dost často.

Nemam nikoho, komu můžu zavolat o půl desátý s ubrečenejma očima a on přijede s lahví vodky a odkejvá mi všechny ty moje sračkovský kecy.

Od čeho teda lidi vynalejzali. To mohly tak samo třeba vyrobit další druh odšťavňovače nebo zmutovat slepici s leguánem. Možná že i ti by byli lepší.

Fuck you, guys!:)

11 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

nikoho nemáš? to bude tim, že ty pravý lidi od sebe odháníš/jsi odehnala

myška řekl(a)...

áááá tady je někdo chytrej! hlavně že ty nemáš ani odvahu tady napsat jméno, kryple!

Džína řekl(a)...

S lahví vodky sice nepřijedu, ale žhavit drát můžeš klidně o půlnoci!

myška řekl(a)...

což se potvrdilo dneska..:*

Anonymní řekl(a)...

psát ho nemusim-pravda stačí anonymně

myška řekl(a)...

je jasný, kdo z nás dvou je tady slaboch! upřímně tě lituju.. nejdřív se starej o vlastní problémy! pokud je vůbec umíš řešit!

Mamba řekl(a)...

Hele, klidně kóluj... Já budu ráda (i za tu vodku, LOL) :o)

myška řekl(a)...

Mambí ňuch :-) číslo mám:-)

Anonymní řekl(a)...

je mi tě líto

myška řekl(a)...

mě tebe, protože vim, co seš za chcípáka! doufam že brzo umřeš! přejede tě tramvaj nebo umřeš v autě! přeju ti to z celýho svýho srdce!

Anonymní řekl(a)...

a já ti přeju abys dostala rozum ;-)