29. května 2008

I'm SO inconspicuous!

Kdyby jste nevěděli, co mi máte dát k narozeninám (kromě sebe, tim že přijdete na oslavu už to bude tak dost velkej dárek, fňuf) .. click

Teď jsem chtěla říct, že jsem asi dost "něco" (nemůžu si vzpomenout na tu vlastnost :D), když si to taky diktuju.. Ale víte jak. Klidně bych si to pořídila sama, ale za hrozně dlouhou dobu (znam se).

Výzva do ticha, nehlašte se všichni, LOL.

7 komentářů:

Erenye řekl(a)...

*18* Děkuju za inspiraci:-*

myška řekl(a)...

Ty mě ještě čteš?..?

Džína řekl(a)...

Ňufí, aby si jich pak neměla hned několik najednou. ;)

Anonymní řekl(a)...

no myslím, že tohle není nesplnitelné přání :-D to já mám finančně podstatně náročnější :-D

myška řekl(a)...

brouku, já jich mam, dyť víš:) ale tak jako..

syt: není nesplnitelné, za to ostatní docela ano..

Mamba řekl(a)...

Jó, Coelho, libovka, jeden z mých nej <3

myška řekl(a)...

Mamba: joujou <3 můj taky