17. května 2008

Laughing Out Loud.


vlastne sem ho měla rozkouřený a odbíhávala jsem ti odepisovat
ajo :D a nepis tak perverzne! :D

chceš lol???:D
pockej co chci? :D
no smích:)

tyve, to sem jeste nemela ani celulitidu, ani kluka, ani sex, ani starosti... oujééé
ted mi zbyla ta celulitida s tema starostma akorat..
ty ve celulitidu uz mam tak od druhy tridy :D

ale red bull mam rada, je bezesporu nejlepsi...
to každopádně.. a bez něj není happyend..

no jako nejvíc, lol. aspon sem tě prokoukla:D
:D mne to neva
to mě taky neva:D

pro tebe vzdy :)
no mé srdce plesá:)

co se ti sere?
zivot, zivot holka
a tobe?
něco hodně tomu podobnýho, ale víc pofiderního

ja to delam furt :D
no a? to nevadí:D

no ty vole, simire co to vyvadis?! :D si mela skocit z vokna kdyz nesli dvere, simir by to tak vyresil jako :D
no o čem si myslíš že byl tenhle celej příspěvek?:D
o mý neschopnosti pořádný prostorový orientace:D

ex jsou prokleti
vsichni ne
no vsichni ne ale vetsina jo :D:D:D

helou bejby :D
neřikej mi bejby, a můžeme si povídat:)
:D

:D:D ale ne :D
no fakt jako :-D


upload aneb kryploidní asociace forever xD

on zobrazuje takovy zamangovaný :D
zamangovany? co to znamena?:D ja tu nemam zadnou mangu ani mango (to bych si i dala) :D
...
no dyt, ja ho driv nesnasela a ted ho zboznuju :D asi to takhle bude i s olivama zacinaji mi chutnat... no bylo to tak vlastne i s mozzarelou :D



2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

qipáku jeden! :-D

myška řekl(a)...

no zrovna ty se ozejvej :D :*