18. května 2008

parodie na život


Ne. Není to ideální.

Vysmívaj se, že si strašně snadno dělam nepřátele. Ve škole, na tréninku, v práci, všude. Kromě praxe, tam jsou všichni fajn. Vážně.

Ale já za to nemůžu. Jsem svá. Když se mi něco nelíbí, řeknu to. Moc ráda se hádam, protože lidí s vlastním názorem a neústupností je fakt málo. Pro někoho jsou hádky zbytečný, ale já bez nich bejt neumim.

Když mi něco nebo někdo vadí, prostě to řeknu. Ne proto, že chci aby to ten člověk nedělal a chci aby to dělal podle mě tak a tak, ale z toho důvodu, že chci, aby to věděl. Aby věděl, že o tom, co dělá nebo jakej je, vim. Pak si všímat tý ne/změny, to přesně ono.

Ne, to není můj styl. Přetvařovat se. Nebo je. Já nevim. Vyberte si, mě je to jedno. Nesedim si na obláčku.

Hodně málo lidí mě trpí. Myslim to moje opravdový, neurotický, pesimistický, psychopatický já.. Věřte tomu, že skoro každej člověk se umí přetvařovat. Vlastně ne skoro, ale opravdu každej to dovede. Když se snaží. A protože je snaha polovinou úspěchu, nakonec mu to ty lidi uvěří. Teda oni vlastně neuvěří, protože si myslí, že je to realita a prostě nad tim nepřemýšlí.

I já samu sebe pomalu, ale jistě přestávam pobírat. Tak jak by to mohli zvládat ostatní.. ;)

Víte co si řikam, když je mi takhle jako teď? Když mam pocit, že je to nekonečný a že to nikdy neskončí, protože takový štěstí nikdy nemůžu mít?

proč je nebe modré? protože odráží barvu moře.
proč je moře modré? protože odráží barvu nebe.


o tom to je. celou tu dobu.

Každej bílej kůň se narodí černej.

4 komentáře:

Mamba řekl(a)...

Přetvářka je největší hnus, hech, máš pravdu, každej to umí, ale nedělám to už proto, že nesnáším, když to dělá někdo druhej, aleluja, to je tak pokrytecký, né, dost, rozčiluju se...

BTW to s tím nebem a mořem je krásný :o)

Anonymní řekl(a)...

a jak se to vubec pozna, ze se nekdo pretvaruje nebo nepretvaruje :)

myška řekl(a)...

to není žádnej návod, měla bys to poznat sama od sebe..

Džína řekl(a)...

Já sem se přetvařovala, když jsem nechtěla, aby ostatní viděli, že je mi mizerně. Teď už je mi to fuk. A život bez hádek by vlastně ani život nebyl.