1. července 2008

lepší technologie dostupná dřív než obyčejná pusa

víte, že někteří jsou natolik VIP, že dostanou žádnej výpis vysvědčení na konci roku? to se někdo má. ale hlavně se má proto, že i přesto, že nic nepřines, za to dostane odměnu. tomu říkam život, kenvelo anywhere:)

trochu větší položku na seznamu novinek zabírá (teda ještě ne, ale od 17hod zabírat bude) njů foun.. není novej, ale 3 týdny starej. což je fest hustý, protože ho mam za 1/3 běžný ceny. budu konektovat píply =p
a protože jiný novinky nejsou, tak je to snad jediná změna v mém už tak dost otřesném světě.

teď už jsem fakt na pokraji sil a má mysl tak nějak stagnuje. přijde mi, že má veškerá většinou účinná munice účinná vůbec není, což mě irituje a zbavuje iluzí. to není moc dobrý.. co říkáte, pane filuto?
někoho stačí postrčit, někoho musíte trochu víc postrčit, leckdo tomu jde naproti. někdy to nemusíte řešit, což není opravdu můj případ. jak bych byla šťastná kdyby byl! nikdo mi ale neporadí, jak zvítězit a přitom to/se neposrat.

občas je mi po zelenejch kytkách dobře, možná až kosmicky krásně. což ale opravdu není tento případ. zelený kytky akorát deprimujou; to jsou potvory, co?

vim, že to vůbec nedává smysl. jelikož sem v tom ztracená i já, tak by spíš nedávalo smysl, kdyby to smysl dávalo. chápeš?! ne. taky dobře.

a to nemluvim o jeho očích..

2 komentáře:

syt řekl(a)...

tolik věcí nedává smysl, ale přesto z nějakého poněkud zkurveného důvodu jsou...

Džína řekl(a)...

Nějaká protekce? 1/3 je 1/3, což se využít musí. :) A když ne zelený kytky, tak jedině pažitka! :)