29. srpna 2008

dreaming about/with Richmond

Nemam ráda IT crowd a zdá se mi o ústřední postavě. Je tohle normální? :D

Probíhalo to v prostředí filmu Harryho Pottera (toho taky nemam ráda! :D), převážně v knihovně (ale to jo!:). Hrál tam mňága a jeho "svět je.. svět je jen hodinový hotel.." (áách). Ústrední postava jsem byla já a dvoumetrovej Richmond s dredama!, piercem v obočí! , nádhernym hlasem a božsky voněl (david beckham říznutej s crossmanem, slast).

Balil mě v tý knihovně, zrovna když tam bylo hrozně moc jeho kamarádů (v celym tom snu sem tam neviděla ani nepotkala žádnou ženskou, což svědčí o tom, že si asi fakt rozumim víc s chlapama :D) a zval na rande. Dost stylově, detaily netřeba vyprávět O:) Všichni jeho spolusedící spolučteči se mu smáli, s kym si to jakože začíná a on je všechny strašně stíral, že sem nejvíc nejlepší O:) Pak tam byl takovej teleport doby, že tim jenom někdo prošel a změnili se mu hadry podle doby. Strojčasu na hadry prostě :D

Výběr byl na stroji, ne na tom, kdo tim projde (krutý :).. A Richmond, s dredama a piercem, se "převlík" do 18. století a strašně mu to seklo O:) a já se "oblíkla" do 15. Měla sem na sobě něco princeznovskýho a dělala sem scény, jakože mam hroznou ránu (což mi vytuněnej Richmond pořád rozmlouval, ale ne moc úspěšně).

Pak sme se sebrali a rozhodli se že jdem do knapy. To sem se zničehonic rozbrečela a on mi tam objal a vzal za ruku a něco mi vykládal. Ta cesta do knajpy spočívala v tom, že sme prošli z jednoho pokoje, tý knihovny do jinýho pokoje, to byla ta knajpa :D) A tam měli! točenýho Heinekena <3

Konec si moc nepamatuju, vim že mi vyprávěl něco o tom, že je Bernard vlastně strašnej a trapnej člověk, alkoholik, kterej je všechno, jenom ne vtipnej :D Taky vim, že mi koupil v tý knihovně (ano, koupil v knihovně.. ale je to sen :D) dvoujazyčnýho Psa baskervillskýho, což mě velice dojalo a potešilo :)

Nechápu sebe, a hlavně poslední dobou, ani své sny, LOL.

7 komentářů:

Džína řekl(a)...

Stylový sen podruhé, a potřetí, protože se ho nemůžu nabažit, smích.
Škoda, že neexistuje něco jako foťák do snů, kterým by sis všechno zdokumentovala. A velmi stylové pít v rádoby 15. a 18. století Heineken! <3 :D

myška řekl(a)...

Mě to nepřijde nějak vtipný ani stylový, ale v noci určitě bylo :D

Né, jenom ty hadry byly z tý doby.. Jinak svět harryho pottera říznutej s klasikou 21století ;) Kompy, telefony, stroje na hadry.. normálka :D

Džína řekl(a)...

Prostě normálka jak vyšitá. Dyť já vim. :D

Mamba řekl(a)...

Nejvíc nejlepší :o))

Tezz řekl(a)...

Aaaach Richmond :D :D :D

myška řekl(a)...

tezz: ale normálně se mi jinak vůbec nelíbí!! :D

syt řekl(a)...

Richmond MY love!!! :-D