25. srpna 2008

Občas taky něco postřehnu, ale není to často, smích.

bittersweetí archív a následné komentáře u spousty článků ve mě vzbudili pocit, že i já mam k tomu (po dvou letech) co říct, LOL. Doufam, že se myšlenky neslátají dohromady, protože jsou to objevy, který stojí za to přečíst, pochopit, okomentovat a hlavně se jim zasmát:)

část I. - "Boty.. Koukat na ně, nekoukat na ně?!"
celým bittersweetím životem se vlečou jako jedno z vodítek k osobnostem potencionálních partnerů/milenců/románkům na jednu noc, a mě fakt zajímá, jestli na tom něco je. myslim, že sem se k tomu nikdy nevyjádřila, a proto je na čase. tedy, můj názor je asi takovej, že sem to nikdy nehrotila stylem, že kouknu na boty a řeknu si "dobrý, zdrham" nebo "jo, s tim budu mít jednou děti, který nechci". prostě ať se můj milostný život ubírat jakymkoli směrem, ten směr bude určovat asi hodně věcí.. ale boty rozhodně ne:)

část II. - "Tak nevim jestli chci, abys mlčel nebo něco říkal.."
když něco řeknete, tak tomu, komu to patřilo, by mělo dojít poměrně okamžitě, co jste tim chtěli říct a co ste vlastně řekli. teda pokud není hluchej jak poleno a neslyšel by nic. ale jak to ten druhej pozná, když budete mlčet? jako jde mi o to, že ticho vlastně vždycky přichází (aspoň pro mě), aby to druhýmu došlo i beze slov. jenomže mlčení se dá pochopit různě, a proto se vždycky radši volí slova, což je jasný. co se týče mě, tak ticho taky mluví a vlastně je dost dobře zneužitelný. taky mlčet můžete kdekoli a kdykoli, a když příhodně nahrajete konverzaci, může to ticho i pomoct. nebo taky uškodit, možná někdy víc, než slova. taky je to vlastně nejvíc dobrý, rozhodně lepší než suchá odpověď. takovej minitest, jestli tomu druhýmu dojde i bez blekotání, co jste chtěli říct. třeba pokud jde o partnera, tak si ho aspoň oklepnete, jestli má nějakej důvod abyste spolu byli i bez vysvětlování. hlavně vysvětlovat nemůžete kdykoli ani kdekoli. s tichem se nerozprává, ticho sa počúvá..

část III. - "Je to doopravdy idiot, nebo ho to přejde?"
k tomu ani komentář nemam, to mluví samo za sebe, neLOL.

.. asi to moc smysl nedává, ale pro mě jo.. tak co může být důležitější?:D

4 komentáře:

Džína řekl(a)...

část I. Smích, zrovna dneska jsem psala o tom, jak jsou boty pro mě důležitý. :D

část II. Jsem zmatená a nevím jestli mlčet nebo nemlčet. :D

část III. Dle zkušeností, je to idiot! :D

Tezz řekl(a)...

Já nevim, já si myslim, že boty řeknou dost... Spoolu s hodinkama a dalšíma věcma, který....
Příklad: Nějakej týpek, kterej chce bejt hustej, má hustý drahý džíny, triko,... a k tomu levný hodinky od větví. Z toho se pak dá poznat, že si jen na něco hraje.

Naopak, pokud je někdo prostě nenápadnej, normální oblečení a k tomu dobrý boty nebo hodinky (který nevypadají nápadně, ale při bližším ohledání z nich čiší kvalita a vkus), to je prostě...

myška řekl(a)...

džína: tu druhou část sem tam vůbec neměla psát vole LOL

tezz: Na tom, s těma hodinkama něco bude :o)

Džína řekl(a)...

Tezz: Přesně!

No né, ta druhá část je nejlepší! Chaooooz. :D