19. srpna 2008

raď aneb když magor tápe

dnešní příspěvek rozhodně patří k těm, který můžu zařadit do imaginární rubriky "kurvatyvolecotomábejt?!"..

do nejmenovaného rádia, které jsem zrovna úplnou náhodou poslouchala (a to jako fakt náhodou, protože radio moc ne-ladí mému uchu), se dovolal nejmenovaný týpek s tim, že chce zahrát nejmenovanou kapelu pro nejmenovanou (fakt nejmenovanou) slečnu, která se zrovna válí u bazénku (ne, to sem si nevytvořila sama tu zdrobnělinu, to už bylo). a ten nejmenovaný týpek byl z jednoho nejmenovaného města (jakýho asi, žblé) a měl hlas. to je co? hlas! no jo, dokonce i mluvil, smích. o to nejde. mé hlavní dilema tkví v něčem z těch věcí. jaká je pravděpodobnost, že je to zrovna ten nejmenovaný z nejmenovaného města, co chtěl zahrát nejmenovanou kapelu, kterej myslim že to je? v mym případě by bylo (ROZHODNĚ, milion vykřičníků) lepší, kdyby to on nebyl. ale co když jo? na řadu teď přichází vaše názory a příspěvky, na který sem dost zvědavá. a nesnažte se tvrdit, že je to padesát/padesát. to není!

já mam jenom jedinej závěr, jsem paranoidní (podezíravá? zvědavá?! ale o tom až jindy..).

A taky by mi dost zajímalo, proč sem potkala svého skoroex asi po tisíci letech v sockabusu. následný rozhovor o třech větách plus pozdrav byl fakt za dost. uááá ..

4 komentáře:

syt řekl(a)...

Nevim hele. Ale co vím jistě je to, že jsem s tebou dneska jela v tesco busu a tys mě neviděla! HA! :-D A pak kdo koho tady ignoruje v nočce, HA! :-D Pche... :-D

Anonymní řekl(a)...

pokud to mas stejne jako ja, tak vetsinou kdyz si myslis ze ses paranoidni a snazis o tom sama sebe presvedcit, tak to vubec paranoia neni!

Džína řekl(a)...

V tomhle případě by se náhody měly zrušit, ale Ty na ně stejně nevěříš, že ne? Nevěř.

myška řekl(a)...

nevěřim