1. září 2008

don't feel alright because you make promises that you break

že se my dva někdy shodnem na tom, že to tenkrát mělo svoje kouzlo, je fakt překvapující. ale aspoň sem si dneska utvrdila názor, že je přece jenom takovej, jakej se mi zdál. jen těžko sem rozdejchávala fakt, že sem ho potkala na tom koncertě. jak si to jako představuje, aby poslouchal ska? jak je možný že to nevim?! (že by za to moh ten rok a půl.. krávo.. třeba) .. a ten pohled mě zase, i po tý době, uzemnil.. a dneska potkam jeho kámoše, ze kterýho leze jedna sundavárna za druhou stylem, že to byla blbost mě odkopnout. a bylo to jenom proto, že byl ještě mladej a blbej (což teď je určitě starej a chytrolín), nezkušenej bez objektivního pohledu na svět. používat tohle jako výmluvu k tomu, aby místo se mnou byl s nějakou stupidní nebílovskou čubkou s trojkama, je jako cpát Listerovi kari omáčku do lednice.


stejně se mi stejská



and probably you know all the dirty shows I've put on
blunted and exhausted like anyone

4 komentáře:

syt řekl(a)...

chlapi si tyhle věci uvědomujou až moc pozdě... a pro to, že má nějakou kozatou pipinu neexistuje žádná soudná výmluva! tohle je neomluvitelný!

Džína řekl(a)...

Ne, chlapi si to nikdy neuvědoměj dost dobře a rozhodně ne včas! A ty jejich výmluvy. Copak si fakt myslí, že jsme tak blbý? (Dobře, já asi občas jo, ale tohle je průhledný.)

Anonymní řekl(a)...

Chlapi si to nikdy neuvědoměj.
A vždycky bude nějaká (nejlépe blonďatá) pipina s (nejméně) trojkama, která bude nenáročná a dostatečně tupá.
A oni budou navěky mladí a blbí.
A nám se stejně bude už vždycky stýskat.
Bohužel.

Džína řekl(a)...

to lucije: Typické!