25. října 2008

chtít se dívat do jiných očí jinejma očima

"zdálo se ti něco? mě hrozná hovadina."
"hm.."
"tak zdálo se ti něco?"
"jo, jo. taky taková hovadina.."
"za to může ten morgan.."
"hm.."

snila jsem, že vedle mě neleží on, ale on. pochybuju, že tohle by chtěl slyšet. není od věci připomenout si pár základních pravd. jako třeba tu, že po druhý se už v mojí posteli nikdy neměl vyspat. bezsexová noc, která mě však ve 4:12 znejistila natolik, že jsem na chvilku, myslela že jsem nevěrná (ikdyž nebyl žádnej sex, džízs .. pro rejpaly). tak takhle už ne, vážení.. nebo třeba tu, že jsem vždycky maximálně nespokojená s tim, co je. což není tenhle případ, teď bych si pro změnu nejradši nafackovala.

špatný, špatný.

1 komentář:

Džína řekl(a)...

Někdy je lepší mlčet, brouku, nebo mu to napálit na férovku do očí aby nebyl i potřetí v tvý posteli...