17. října 2008

nedělej tašku, když seš pytel

Nikdo mi nečte ani twitter, ani blog, ani myšlenky.. což není zrovna dvakrát (ani jednou) fajn, ale co. Přijde mi to k smíchu. Posloucham bittersweetí motto, co jsem si vygůglila a ani mi moc nepřekvapilo, co youtube začal vyhrávat. A s životem se krátí i počet možností, jaxe udělat šťastnou, proto jsem ráda, že vymysleli masturbaci.

v hlavě jsem přemítala o tom, jak jsem hnusná jako prdel, a že ta je hnusná dost.. v uších misery bussiness a jak jsem tak procházela prvním patrem školy, zdálo se mi, že to možná i vystihuje mojí studijní situaci.. z pravý strany jsem slyšela jeho pohled a otočila se..
.. čekali jsme oba na pitomý zastávce, za pitomýho deště, s pitomou cigaretou v ruce. nic se nezdálo delšího než vzdálenost mezi náma a já si přála, aby se nehnul z místa. znechuceně jsem vyhlížela autobus, kterej nejel.. život, kterej nepřicházel.. jak mi obličej moknul, představovala jsem si, jak mi hladí po obočí a říká, že lepší už to nebude, ale horší vždycky..
.. předběhl mě v zasednutí strategickýho sesadla a já začala polemizovat, jestli taky nepatří do hnutí LS a o dalších skvělých věcech.. položil si ruku na žlutý mančestrový stehno a koukal z okna.. kolik měl asi holek a o kolika pak tvrdil, že byly dobrý dobrý v posteli? napadala mě jedna úžasnost za druhou..
.. marně jsem se snažila rozpoznat, co mu hrálo v empé.. ("šmajdalfe, já chci metal! metal, rozumíš?!") pak jsme se na sebe dívali a nelíbilo se nám, co jsme viděli..
.. a pak vystoupil.

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

klidně buď pytel... <3

syt řekl(a)...

to tu čtu, jen občas taky dřim hubu ne :-D to s masturbací je trefné...:-D

Džína řekl(a)...

Nebuď prdel, buď zadek. Ten to má v životě určitě jednoduší. :-*

Tezz řekl(a)...

jááá ti ho čtu abys věděla!

myška řekl(a)...

nikdo neocení, jaxem se u tohoto článku snažila, TAK SNAŽILA!

díx, holky<3