23. října 2008

no place to go to dry her eyes

vždycky chci všechno vyřešit hned. ne získat, vyřešit. to je rozdíl. ale třeba tlačim na pilu a díky týhle snaze jsem vždycky za vola, třeba. jak mam ale čekat na to, jestli se to nějak vyvine nebo cože.. mam furt pocit, že když to necham bejt, uteče mi ta potenciální šance a hovno z toho bude zase. nebo to mam nechat bejt, na všechno se vysrat a jít se zahrabat? to poslední se mi chce ze všeho nejvíc. a do toho luštit ty sračky

  • nevypadá na zmrda, ale kdo ví, že..
  • má krásný oči, který můžou a nemusí lhát, ale kdo ví, že..
  • moje pesimistické, prožrané já: nemáš šanci..
  • moje (nechápu, kde se vzalo) z jedné tisíciny optimistické já kdesi v rohu levé rohovky: kdo nic nezkusí, nic nezíská /ale taky se neztrapní, což je plus, který ti nevyjde, když to uděláš/
  • je vysokej! a nenecham ho žádný stopětašedesátce s trojkama, džízs..
  • a chci ho! .. smích..
a nikdo mi neporadí, hm... takže buď akci nebo antiakci... hodim si pěťákem nebo nevim..

4 komentáře:

Mamba řekl(a)...

Já říkala hned, že za nim máš jít... Lálala!

myška řekl(a)...

Chtěla bych vidět Tebe..

Džína řekl(a)...

Zkus ten šutr. :)

Mamba řekl(a)...

Tak neremcej, že Ti nikdo neporadí :-D