4. října 2008

Všechno dokonalý ztrácí smysl.

Včerejší PilsnerFest nejvíc motz, Scissorhands od 17.50 na námku. Řeknu vám, moc jsem mu nevěřila, že to zpívá on. To však nevylučuje fakt, že má krásnej hlas:) A když připočtete k tomu všemu jeho odzbrojující styl (ne image, STYL!), kterej spočívá v modrý mikině, růžovym pásku a zelenejch botách, tak to prostě nemá chybu, LOL. Nebejt jeho, tak asi nikdy neuvěřim, že si je chlap schopnej vzít tohle na sebe..:)

Následoval špekovní děfkózní zewl (+ příjemná anomálie naší grupy v podobě Marie Antoinetty, LOL) s houbou a teplým pramenem z karlových varů :) Bylo nám fajn .. co to má bejt za slovní obrat "bylo nám fajn"?! tam strašně moc zní ta definitiva toho fajn, jakože bylo a už prachsprostě nebude.. shit (ale bylo nám fajn ve smyslu fajn, opravdu že jo <3)

Nemyslete si, že ten nadpis nemá nic společnýho s obsahem tohoto článku, protože má, a to dokonce víc než by se mohlo na první pohled zdát. Krasojízda pokračuje ..

Vegas vynecham.. Moc! Hrozně mi to tam sralo. Měla jsem je tam. Měla jsem ho tam. Krásný chvíle skončí dycky naráz hned, ani si nestačíte zavázat boty.. chci je domů. chci ho domů. když ne celýho, tak jen ruku.. chtít můžeš, děfko woe..

Co bysme vlastně měli z dokonalýho světa. Už teď je to fraška, dokážete si představit, jak by to vypadalo pak?! ..

(Fakt nechápu, jak občas dokážu věci přejít.)

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

a já chci detaily...

Džína řekl(a)...

Doufám, že máš jeho stylové foto!

Mám radoooost, moc moc radost, že Ti bylo fajn, ale jak jináč s děfkama.

myška řekl(a)...

hlavní vůdkyně chyběla

AtVanes řekl(a)...

Hmm tak to vidíš a já byl tak natěšenej na Scissorhands, že je konečně uvidím a budu moct pět samou chválu, ale když jsem na nich byl s Džínou, no sama určitě víš, nebo ne? :) a jinak souhlas s mojí manželkou, že Ti bylo FAJN

Džína řekl(a)...

Kdo je hlavní vůdkyní? A víš co, vy děfky jste něco jako renťáci. <3