17. listopadu 2008

wishlist

už máte vánoční wishlist?:)

9 komentářů:

kaača řekl(a)...

nn, ale zrovna dneska sem si říkala, že na něm asi zapracuju, páč se mi na to všichni ptaj ;)
co ty?

Anonymní řekl(a)...

Jé, tady jsi. Můj wish list je prázdný a takový taky zůstane. A přeju si, aby to každý dodržel a přesně to mi dal.

myška řekl(a)...

kaačA: zapracuj a poreferuj:) já nic, žádnej nemam, žádnej neplánuju.. můj už letos asi pětiletý plán, že chci /nebo spíš potřebovala bych/ novou postel, stejně nevyjde tak co. nic nechci, což plánuju i do budoucna (příští měsíc, 24.)

ivánek: despaire? to už je tak dlouho... neznám důvod tvého wishlistu, ale docela se mi to zamlouvá, viz výše

syt řekl(a)...

mám, ale kdykoliv ho u nás doma zveřejnim, dostane se mi odpovědi "zapomeň na to" :D:D:D a novou postel chci taky, mám už ji děsně proleželou :(

Mamba řekl(a)...

Já ho mám celej rok! XD

Tezz řekl(a)...

Jj, mam... :))))) Část ho mam vpravo na blogu... Ale hele stejně to nepomáhá.

Džína řekl(a)...

Postel je v plánu, ale zatím se mi žádná poměr kvalita/cena nezamlouvá... A zbytek je ve hvězdách. A to co bych si přála nejvíc, je stejně nereálný, takže si to přát nemá cenu. To je ten optimismus? Ha.

Anonymní řekl(a)...

jáj tahle nemilá činnost psaní seznamu dárků rodičům mě ještě čeká .. nejspíš si napíšu jenom osobní tajný a bude na něm figurovat jenom jediná věc - svatý klid :D

Word-slinger řekl(a)...

No mám:D přeju si obří pánev Tescoma, palčáky a oranžový povlečení:D