10. prosince 2008

hudební orgasmus

update

10.12.2008
anděl music bar

Fake Tapes aneb jaxem to říkala? tisíckrát lepší než přehrávač na bandZone?:)

s basákem sem se střetla u dveří do backstage (možnosti se tam nevinně přisrat jsem nevyužila; teď zjišťuju, že to není až taková škoda), s druhym basákem sem si jednou ťukla, zpěvákovi jsem připálila a s bubeníkem jsem dala vodku, jednu. očekávali jsme něco asi trochu jinýho, hudebně ale udělali luxusní maximum; tleskám, ňa! <6

NiceLand aneb "von je maleeeeeej!"

nebudu zmiňovat, že jsem holky celej večer hrozně hnala. nebudu zmiňovat, že jsme (zaslouženě) byli mezi prvníma. nebudu zmiňovat, že orgasmus (natož sex) nebyl ani s najslendem, ani s nikym jinym. ale můžu říct, že mi pekelně nasral:) na ten svůj (teď už debilní) playlist nezařadil tu písničku, která o mě vypovídá víc než jakákoli jiná, a ze který je úryvek napsanej v záhlaví, a která mi tu (což asi každýho dost iritovalo, že bitter :D) hrála nevimjakdlouho. ale zahrál "hitovku, kvůli který všichni přišli" - doslovná citace. aspoň něco.

výsledkem byl tak jako tak zážitek, na kterej se prostě nezapomíná, a kterej u mě získal tak jako tak 10 bodů z 10.. protože Fake Tapes! <6.. protože (ikdyž malej) Najslend.. a protože živáky! jsou to nejlepší, co na tomhle zajebanym světě vůbec může bejt!

ňaf

7 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Neznám.

misha řekl(a)...

fejktejps byli lepčejší než najslend <3 :D

myška řekl(a)...

misha: no to teda každopádně:)

misha řekl(a)...

najs :)

myška řekl(a)...

Ivánek: koukni na linky

Džína řekl(a)...

A já tam chtěla bejt s váma! I s najsem a fejkama! :)

myška řekl(a)...

Vždyť si na 1/2 byla :o)