6. dubna 2008

"Nějak se mi nelíbíte.."

"vy taky vypadáte hrozně!"

Až teď sem si plně uvědomila, že nejhorší vědět věci, o kterejch vůbec nemáte vědět. Přečtete si vlastně na úplně snadno přístupný stránce něco, co je tak osobní, že si až řikáte, proč to tam ten člověk píše. O pár řádek níž ale na ten důvod přijdete. Důvod za všechny prachy. A jak hluboce se mě to dotýká stejně nikoho nezajímá.

Kolik společnýho s ní mam? Vím to jenom já. Ona by mě měla být ráda, že o mě nemá nejmenší tušení. Vim o ní takový věci, a stále se dovídam další, že už mi dokonce začíná fakt vadit, že o ní toho tolik vim. Nikdo jí neupírá, že to neměla lehký, proboha ne! Ale asi by se mi žilo snadnějš, kdyby mi to o ní tenkrát všechno nevyprávěl. Jo, nevyprávěl by to, kdybych nechtěla. Teď toho lituju, ale na to už je pozdě. Život je kurva.. novinka co?!

.. pořád na něj myslim.. (to není dobře) ..

Žádné komentáře: