26. června 2008

BLOGovší DRÝM

... Jakože sny si nepamatuju, tak tenhle snad nezapomenu nikdy ...

Šla sem dolů po Karlovarskej a u Božky sem na zastávce tramvaje viděla bitter, jak dobíhá tramvaj s báglem na zádech, černá jak uhel (ta itálie =p). Tramvaják zavřel dveře a chystal se rozjet a v tu chvíli jsem zpozorovala sydny, jak se dobejvá do kabiny řidiče.

V druhý vteřině ho vytahuje ven, shodí na podlahu, kope do něj a řve na něj, že jestli neotevře dveře, tak všem řekne, aby jezdily autobusem, a že von už pak nebude mít koho vozit :D Doplazil se, zmáčl čudlajs a bitter mohla nastoupit. Byla zřejmě dost přesvědčivá!

Dojdu na křižovatku a vzpomenu si na ten gag, že se směju ještě 20 minut po tom, jako debil. Na zebře vrazim do mamby, která mě chytá a vleče neznámo kam. Přitom mi stačí říct, že vykradla jeden nejmenovaný antikvariát, protože ji odmítli pomoc s hledáním nějaký její vytoužený knihy. Už v tu chvíli to bylo dost :D Dovedla mě ke stromu, tam si sedla a řekla, že budeme meditovat. "Von ještě někdo přijde, prostě tak si sedni, voe!!" ... lol

Daly jsme si cígo a meditovaly. Pak začlo neuvěřitelně chcát a začal se k nám blížit dav asi dvaceti lidí. Vůbec nevim, co po nás chtěli. Vůbec netušim, co tam v tu hodinu dělali. A v tý chvíli přišla slečna, stoupla si před nás. Najednou se mamba zvedla a suše mi oznámila, že tohle je jako džína, tak jestli s ní chci jako mluvit, že teda můžu.. smích!

Koukala sem na ní jak vyvoraná myš. Ale ona mi uplně v pohodě podala ruku s tim, že jí teda těší a ještě něco (to už nevim, né že sem líná to psát :D). Akorát sem furt stála s otevřenou držkou. Protože vůbec nebyla jako ta pravá džína. Tahle ta "fake" měla fialový vlasy na ramena v tom blond melír, piercing v obočí, rudou pusu a neměla brejle. Divně artikulovala, byla mi uplně cizí.. prostě blbý.. :/ Řekla, jestli chci, pudem na špeka. Než se nadechla k odpovědi (a při nadechování jsem ještě ani nevěděla tu svou odpověď), tak sem se probudila.

Že mezi tim, co ožralá jak cep usnu a za tři hodiny se probudim úplně vyřízená, s kocovinou a povinností vstávat, se dá snít takováhle story, bych si fakt nikdy nemyslela.

4 komentáře:

Džína řekl(a)...

Wow! Mám novou image! Doufám, že až se uvidíme, taxe budeš divit jinak, mile! Ale ten sen, smích! :-*

kaača řekl(a)...

jo, ten sen je dost, smích, fakt by člověk řek nepřeháněj to s těma blogama :D

Mamba řekl(a)...

LOL, s tím antikvariátem, smích jako :o)

myška řekl(a)...

džína: to určitě, sice si v tom snu měla fake look, ale bylo to dobrý..:)

kaača: za to nemůžu, a to není blogama, když je znam osobně =p

mamba: já četla s akváriem, LOL.. nj, bylo to dost..