22. června 2008

Radši koně a kašel.

Zase se mi jednou povedlo zapnout televizi ve správnou dobu. Ale jestli jste měli důležitější a lepší program, jakože určitě, tak vám sem hodím link. To první je bezkonkurenční film, kterej bych mohla vidět tisíckrát snad. A takovejch je u mě fakt málo. Ten druhý, to je úplně z jinýho soudku. Vlastně hodim radši dohromady tři, abyste to pochopili.)

(dost odbytý info, ale číhejte na ten obrázek, prostě má to styl :)
>> http://www.sms.cz/film/moje_nejmilejsi_zena

>> dost luxusní pořad, doporučuju sledovat :)
>> s tim související zajímavá paní, co netradičně tvoří (s mroži, lol)

Štve mi strašně moc věcí, a prostě sere mě to. A né že né! Třeba ten jeden druh samoty. Ten nesnesitelnej. A nejhorší věc je, že si myslim, že všechno co dělám, je špatně.

Kurva proč se mi ptáte co chci, když pak vůbec stejně neposloucháte, co vám říkam?! Neskutečně mě to vytáčí. Chápete to? James Morrison. Album Undiscovered. Rok 2006. Do kosmu! .. Nebo bude stačit pytel, do kterýho zalezu a nevylezu.

1 komentář:

Džína řekl(a)...

Mám ráda starý filmy, jsem zvědavá co je to zač, z ukázky jsem toho moc nepochytla, já a moje angličtina. :D