14. července 2008

jako láhev vodky na ruský svatbě

asi tak jsem v bezpečí


další do sbírky, Haní ňuf. dlouho sem neviděla člověka s tak krásnym úsměvem. měli bychom jí ho vážně závidět.

můj život nemá ani po osmnácti letech žádnej smysl. všechno je to pořád dokola. jenom jsem smutná. a není to tak, že jednou nebudu. budu, ale jinak.

zpackanej skoro roční mileneckej poměr s opravdu příšernym průběhem, až na ten sex? že se na mě každej vysere? že mi každej pravidelně připomíná, že jsem k ničemu? to maj bejt nějaký zážitky?

když toužíme, měli bychom být na to dva. musíme

5 komentářů:

kaača řekl(a)...

:'(

Anonymní řekl(a)...

Tak já ti toho úsměvu trochu půjčím, aby ti nebylo smutno, jo? ňuf

myška řekl(a)...

haníí:))

Džína řekl(a)...

Taxe zkus taky víc smát, a třeba smíška trumfneš! :)

myška řekl(a)...

tu by trumfl málokdo!(rozhodně ne ale já)