23. července 2008

no ne?

blogger mi plánuje výpadek, a proto je lepší blogovat teď než v 5.30, no ne?

to byl zas den kurva. neopřela bych si o něj ani kolo, teda kdyby to šlo. což samozřejmě nemusim dodávat, ale chci. dement totiž dodávat musí vše, aby nebyl za vola, no ne?

a když už má jet posledním busem, tak jím nejede v domnění, že je lepší počkat na první nočku, ale netuší, že je to závažná chyba, s kterou je nutno počítat, jedná-li se o takovou krávu, jakou jsem kupříkladu (s mezerou nebo bez!?) já. prostě jediný pozitivum, který pozitivní vůbec není, protože okolnosti a osud (čti děvka) jsou proti mě, čemuž se málokdo diví, no ne?

místo toho, aby teď už počítala ovečky (na kalkulačce!), tu dřepim a ani nevim vlastně proč. nikdy nevim proč. děje se to, prostě se to děje.. život jen tak plyne.. a hledam asi marně nějakej smysl toho, proč to tak je.. stejně sem za vola. vždycky. ať se s lidma snažim vycházet sebevíc (čti lépe), tak se mi to nikdy nepovede. což mě přivádí k dalšímu poznání. nepolezu jim přece do prdele jen proto.. teď nevim konec věty, překvapuje vás to? mě ne.. do tý prdele nikomu lézt nebudu. nikdy sem to neudělala a taky neudělam. přijde mi to.. nevim.. podrývání svojí vlastní důstojnosti a úcty k mýmu já, jestli teda něco takovýho extistuje.. no ne?

jo už vim konec tý věty.. abych se jim líbila, nebo nevim, jak to říct. s tím souvisí taky to, když chcete o někom říct, že se vám líbí, ale vlastně nelíbí, protože to vyvolává dojem, že se vám líbí po fyzický stránce, což je hovadina, protože to tak vůbec neni. jako taky to s tim souvisí.. ale co řekne někdo o nějakym santusovi s motýlí duší, že se mu líbí? to pak nikdo nepobere a ten dotyčnej je za blázna. a když nemůžete říct, že se vám líbí, tak je další možnost, že jste zamilovaný, ale to taky nejde. protože zamilovanost (ta pravá) podle mě přichází až v době, kdy ty dva spolu jsou. začnou spolu chodit a takový to první období, jak je všechno úžasný a všechno klape. to mi asociuje ty dvě slova, který lidi používaj taky jak kdyby šlo o rohlíky.

nechápu nic, natož sebe nebo dokonce co se děje kolem.

moudro dne(tohohle, příštího a spousty dalších):
"Že žiju ve sračkách ještě neznamená, že jsem jejich součástí."

2 komentáře:

kaača řekl(a)...

výborný moudro!!

Džína řekl(a)...

Mně do prdele lézt nemusíš na to, abych Tě měla ráda! :-* Moudro je geniální, co dodat, na konci překvapivě až optimistický. :)