27. listopadu 2008

jen tak pseudo

když se někomu něco nelíbí, tak ať to řekne. proč proboha B., D. a T. nepřijdou a neřeknou to sami? proč posílají M., aby mi to vyřídila? oni něco chtěj, ale aby to sami řekli, to ne. navíc ještě ke všemu naprosto stupidním způsobem posílají úplně jinou osobu, která to narozdíl od nich nechce, resp. je jí to tak nějak jedno.

hlavně mi sere, že s tim nemůžu fakt nic dělat. když neudělam, co říkají.. no vlastně nevim, co by bylo. musim to udělat, ikdyž nechci. je to absolutně! proti mýmu přesvědčení, životnímu stylu, povaze a charakteru. nemůžu vlastně vůbec stratégovat a to mi vyvádí z míry. jenom chci, aby přišli sami a řekli mi to, chci tak moc?

kdybyste chtěli něco opravdu důležitýho říct člověku, na kterym vám (dejme tomu že snad) záleží a chtěli po něm (budeme tomu říkat) laskavost, řeknete mu to snad vy sami osobně, nebo cože?!

M. mi řekla, že to moc dramatizuju, ale to vůbec není pravda. přece jenom chci, aby se zachovali normálně. to, co po mě chtěj, normální sice není, ale když už, tak ať mi to řeknou do očí a neschovávaj se za ostatní! íííí!

nikdy mě nebrali takovou, jaká jsem a nikdy mě tak brát nebudou. tohle je důkaz všeho. je mi do breku. ne proto, že nedosáhnu svého, ale z toho, že mi zabraňují bejt taková, jaká chci být. svá.

džízs.

3 komentáře:

Džína řekl(a)...

Zlato, je to jenom a jenom Tvůj večer, takže na nikoho ohledy neber! :-*

myška řekl(a)...

bohužel musim... doprdele!

Meck řekl(a)...

bude příležitost ukázat jim, jaká seš ... nenech si to kazit ...