17. prosince 2008

už sem hodinu a půl vzhůru a ještě jsem neměla cígo, cože..

zvláštní, jak na každym vidim jenom ty špatný stránky hned na první pohled.. měla bych to chtít naopak? nejdřív začít milovat všechny ty dobrý vlastnosti a paxe postupně zklamat, že nic není tak růžový? ani omylem. nechtěla jsem o tom začínat

.. píšu ti, protože mě trápí spousta věcí, nejen prázdný cesty domů a to věčný přemejšlení k tomu..

poznatek začínajícího týdne více než velkolepý (AirFare je česká kapela, třikrát hurá pro debily jako jsem já), ale ovšem ani zdaleka to nemělo na úspěchy nadcházející, totiž.. golfistou za tři pětky a čtením Filtru a BarLifu jsem trumfla kdejakou omezenou prsatici; co má možná velký kozy, ale vkus žádnej a chytrost a obratnost v nakupování baget jí taky chybí xD

.. mám trochu strach, že svět se rychle točí, no a že když neseskočím a nezlámu si kosti.. jako bych tu nebyl ..

nikdy jsem neměla začínající záchvat úzkosti takhle ráno; večer se na depkaření hodí víc, ale na to já kašlu.. nebo spíš moje myšlení na to kašle. a tu písničku miluju, videoklip miluju.. miluju a nenávidim zároveň, nejvíc hroznej pocit.. (ne tuhle citovanou zde, jinou.. ikdyž tahle taky o něčem značně vypovídá, neasi)

.. vždyť se nic nezměnilo, jsem hadr na podlahu.. jsem pára nad kotlem, mám jenom marnou snahu ..

2 komentáře:

Džína řekl(a)...

Už díky Tobě taky Filtruju. :) Airfare česky neznějí, navíc ten zpěvák není Čech! Uíí. :)

myška řekl(a)...

Díky mě ne, díky redaktorům časopisu! právě že česky neznějí, to je vono!!